News

image
17/04/2024

Le Service de Médiation pour le Consommateur constate une hausse des interactions avec les consommateurs et les entreprises en comparaison avec les années précédentes et la période Covid...

30/03/2023

14.119 consommateurs ont fait appel au Service de Médiation pour le Consommateur en 2022. Depuis l'éclatement de la crise de la Corona et des mesures qui en découlent, le nombre de dossiers s'est...

pdf image
28/09/2022

On Wednesday 28 September 2022, due to a change in the telephonic system, our service may experience some problems with its lines. We apologise for this.

pdf image
31/08/2021

We are currently experiencing difficulties with our telephony. Therefore you may not be able to reach us or you may have difficulty reaching us. We will solve this problem as soon as possible. You...

alternative-text
08/07/2020

The Consumer Mediation Department can be reached by telephone from Monday to Friday between 9h and 12h, except on public holidays.

alternative-text
18/03/2020

The reception of the Consumer Ombudsman is temporarily closed. However, we remain accessible by telephone (02/702.52.00), e-mail (contact@...